یک مطلب خاص و زیبا با موضوع عکس نوشته ی لطیفه جونم دوستت دارم که میتوانید به عنوان یک هدیه مجازی به دوستان خود تقدیم کنید دقت داشته باشید عکس پروفایل دوستت دارم برای هر اسمی که مد نظر شماست توسط سایت لنزور در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی خواهد شد فقط کافیست در قسمت نظرات سایت اسم مورد نظر خود را درخواست نمایید اینبار البوم تصاویر عاشقانه و تقدیمی فقط برای اسم لطیفه

همیشه دوستدارانم و عزیزانی که دوستشان دارم را در ذهنم خوشبخت به تصویر میکشم
دوست دارم عشقم نفسم

لـبهـایت را می خواهـم

نـه از برای بـوســه که برای درمان درد انـتـظارم

آن زمان که امواج صدایت را تـبـدیـل می کـند بـــه :

دوستـت دارم …

لطیفه من دوستت دارم

این روزها

گفتن دوستت دارم !

آنـقدر ساده است که می شود آن را

از هر رهگذری شنید

اما فهمش

یکی از سخت ترین کارِهای دنیاست

لطیفه جان دوستت دارم

doset darm

برای سفارش طراحی به آیدی زیر پیام دهید

https://telegram.me/trahiasm

برای مشاهده ی ادامه همین مطلب روی لینک پایین کلیک کنید

اسم لطیفه به صورت عکس نوشته