باز هم تزیین میکنیم همین مطلب را با عکس پروفایل تولدم مبارک مطلبی که شاید بیش از هزاران بار توسط کاربران مختلفی در کانال ها و گروه های تلگرامی و یا در انجمن های مختلف سایت لنزور درخواست شده بودند در واقع ما ادامه مطلب قلبی را با این موضوع شروع کردیم پروفایل تولدم که شامل عکس های با کیفیت مخصوص وضعیت شما در انواع شبکه های اجتماعی قصد داریم بزودی طولانی ترین ولی جالب ترین متون را درباره تبریک تولد به خودم ارسال کنیم من میخوام تولد خودم را به خودم تبریک بگم و دنبال تصاویری هستم که خیلی غمگین باشن یعمی این عکسا میخوان بهم بگن که تولدم اصلا مبارک نیست چون خیلیا حتی روز تولدمنو یادشون نبود که بهم تبریک بگن

 

عکس نوشته تولدم

گالری گلچینی از بهترین عکس های متن دار و تصویری را فقط با موضوع تبریک تولد به خودم و با مضمون تولدم مبارک را در همین پست از لنزور دانلود نمایید معرفی متن هایی که خود کاربران برای سایت ارسال کرده اند دلنوشته های جالب و غمگین تولدم مبارک

عکس نوشته تولدم مبارک غمگین

توجه .....توجه ..............توجه ........ بخون حتما........بچه ها من امروز عکسای خودتون را تکراری به اشتراک گذاشتم چون گوشی تازه خریدم عکس نداشت.اخه دیشب دوتا از خداناشناش گوشیم را قاپ زدن فرارکردن.بچه ها اینا گفتم که مواظب باشید و با گوشیتون هرجا حرف نزنید.و اگر هم چنین شدین اصلا باهاشون درگیر نشید چون همه شون چاقو و قمه دارن و از ترسشون میزنن.گفتم که از تجربه تلخ من پند بگیرید. .... تولدم مبارک:)

دانلود عکس تولدم مبارک