عکس نوشته شهریوری به مدل و طرح سه بعدی خوراک پروفایل در شبکه های اجتماعی مختلف مثل تلگرام دانلود تصاویر با کیفیت عالی و بالا از تکست اسمی شهریورماهی جملات تصویری و زیبا با موضوع شهریورماهیا

مدل و طرحی را که در مطلب بالا و از لنزور شاهد هستید اسم نوشته ی عاشقانه ی شهریوری هست که با درخواست زیاد کاربران سایت امروز ارسال شد و کاربران متعددی نیز برای حمایت از این مطلب گلچینی از جملات و متن های خیلی کوتاه را بصورت خصوصیات متولد ماه شهریور برای ما از طریق ایمیل ارسال کردند که به استاتوس بالا اضافه شده است کار جالبی که انجام شده است این است که قیاسی بین اخلاقیات و نوع رفتار متولدین این ماه با سایر ماه ها شده است که در نوع خود جالب و خواندنی میباشد
We were happy that we could short text about those who were born in the month of September in this site and you put

می تواند چنان تودار باشد که به نظر برسد که از برخورد با دیگران منع شده ولی آنگاه که به عشق واقعی خود دست پیدا کند ، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید . برای چنین انسان فداکار و مهربان ، تحمل سختی بسیار با ارزش است . او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست . متولدین این ماه عموماً حسّاس ، باهوش ، شاد و سرحال ، دقیق ، وظیفه‌شناس ،خوش‌هیکل و خوش‌تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود‌جو ، خجول ، بدپیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه‌دار ، کمال‌گر ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی، پرانرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه‌روی ، کمک‌رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام‌نشدنی ، بی‌ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حی ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی‌خورد ، فرشته‌خو ، خیلی درس‌خوان ، چابک ، خیال‌پرداز ، دارای ذائقه‌ی قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته‌سنج ، خود‌کفا ، پرتوقّع ، اهل همدردی ، زودرنج ، قاطع ، دوراندیش ، خرده‌‌گیر و خورده‌بین .
شهریوری ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا ؛ متولدین شهریورماه برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود با احتیاط کامل ، سنجیده ، عقلانی و تدریجی عمل می کنند . آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابل شان هستند و در کنار آنها ، صبر و شکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل با آنها باید رفتار کنید . از آنجایی که آنها از به هم ریختگی ، بی نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی شان را تمیز و مرتب نگه دارید .
آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزان شان نیستندپ، باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی ترین و بهترین دوستشان نیز هستید . هرگز به اجبار غذا و خوراکی ای به آنها ندهید که دوست ندارند چون آنها نسبت به برنامه غذایی و سلامت و تندرستی شان بسیار حساس هستند . آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند ، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند .
متولدین مرد شهریوری : آتش عشق این مرد بسیار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است . مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم . بر انگیختن احساساتش کار دشواری است . او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند . به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد .
متولدین زن شهریوری :بسیار احساساتی ، بی‌ریا و تزویر ، خوش‌قلب ، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده ، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید . در هیچ کاری زیاده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند . در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد .

سمبل متولدین شهریور : باکره
عنصر متولدین شهریور : خاک
سیاره متولدین شهریور : عطارد
عضو آسیب پذیر متولدین شهریور : سیستم عصبی
روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه
اعداد شانس متولدین شهریور : ۳ و ۵
سنگ خوش یمن متولدین شهریور : یاقوت کبود
رنگ متولدین شهریور : سبز
گل متولدین شهریور : بنفشه
حیوان متولدین شهریور : سگ کوچک – گربه

پیوند زناشویی شهریور با سایر ماه ها:

شهریور با فروردین : ( بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب.
شهریور با اردیبهشت : ( خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت.
شهریور با خرداد : ( متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص.
شهریور با تیر : ( بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان.
شهریور با مرداد : ( متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند.
شهریور با شهریور : ( بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند.
شهریور با مهر : ( خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا.
شهریور با آبان : ( متوسط ) جسور و بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز.
شهریور با آذر : ( بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند.
شهریور با دی : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت.
شهریور با بهمن : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد.
شهریور با اسفند : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

تهیه تصویر:لنزور

منبع متن:nimmin.ir