همراه ما باشید با عکس نوشته ی عاشقانه و خاص دوستت دارم مرتضی من طراحی اختصاصی و زیبا جمله ی دوستت دارم برای اسم سفارشی و درخواستی مرتضی شما هم همین الان این تکست دیدنی و جالب را برای هر اسمی که مد نظر دارید دوست خواهر برادر پدر مادر و یا عزیزترین فرد زندگیتان در قسمت نظرات لنزور سفارشی بفرمایید در واقع تصمیم داریم تا جملات تصویری و متن دار دلخواه شما را بصورت یک تکست کوتاه قبل از تمامی اسم هایی که شما به ما معرفی میکند در انواع مدل و طرح های مختلف طراحی و تنظیم کنیم میتوانید از موضوع امروز سایت با عنوان دوست دارم مرتضی جان برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده بفرمایید شاد باشید

کلبه کوچک قلبم تاابدخانه ی توست

اشک من هرشب درخلوت  خویش بهانه ی توست

دل من کنارجمع گرچه که بی احساس است

ولی تاتودردل هستی خوارودیوانه ی توست

مانمی دانیم که فرداچیست درتقدیرمان

ولی امروزپناهگاه سرم شانه ی توست

فکرمن شایدهزاران خانه پرواز کند

کلبه ی قلبم ولی خانه وکاشانه ی توست..... 

برای مشاهده ی ادامه همین مطلب روی لینک پایین کلیک کنید


اسم دو نفره

عکس نوشته شیک اسم مرتضی