یک کار خوب یک فکر بکر یک خلاقیت همراه باشید با ما و با تکست عکس نوشته ی عاشقانه و خاص دوستت دارم سعید من
عکس نوشته سعید دوست دارم
 طراحی اختصاصی و زیبا جمله ی دوستت دارم برای اسم سفارشی و درخواستی
سعید شما هم همین الان این تکست دیدنی و جالب را برای هر اسمی که مد نظر دارید دوست خواهر برادر پدر مادر و یا عزیزترین فرد زندگیتان در قسمت نظرات لنزور سفارشی بفرمایید در واقع تصمیم داریم تا جملات تصویری و متن دار دلخواه شما را بصورت یک تکست کوتاه قبل از تمامی اسم هایی که شما به ما معرفی میکند در انواع مدل و طرح های مختلف طراحی و تنظیم کنیم میتوانید از موضوع امروز سایت با عنوان دوست دارم سعید جان برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده بفرمایید ذوق تمام نشدنی کاربرام مختلف سایت با تسکت های کوتاه ارسالی و تقدیمی برای اسم نوشته سعید
شراب تلخ بیاور که وقت شیدایی ست
که آنچه در سرِ من نیست، بیم رسوایی ست

چه غم که خلق به حسن تو عیب می گیرند؟

همیشه زخم زبان خون بهای زیبایی ست

اگر خیال تماشاست در سرت، بشتاب
که آبشارم و افتادنم تماشایی ست

شباهت من و تو هرچه بود ثابت کرد
که فصل مشترک عشق و عقل تنهایی ست

کنون اگرچه کویرم هنوز در سرِ من
صدای پر زدن مرغ های دریایی ست

شرمی‌ست در نگاه ِ من؛ اما هراس نه

کم‌صحبتم میان شما، کم حواس نه!

چیزی شنیده‌ام که مهم نیست رفتنت

درخواست می‌کنم نروی، التماس نه!

از بی‌ستارگی‌ست دلم آسمانی است

من عابری«فلک»زده‌ام، آس و پاس نه

من می‌روم، تو باز می‌آیی، مسیر ِ ما
با هم موازی است ولیکن مماس نه

پیچیده روزگار ِتو ، از دور واضح است
از عشق خسته می شوی اما خلاص نه!