شما به ما پیشنهاد بدهید همراه ما باشید با عکس نوشته ی عاشقانه و خاص دوستت دارم عاطفه ام طراحی اختصاصی و زیبا جمله ی دوستت دارم برای اسم سفارشی و درخواستی عاطفه شما هم همین الان این تکست دیدنی و جالب را برای هر اسمی که مد نظر دارید دوست خواهر برادر پدر مادر و یا عزیزترین فرد زندگیتان در قسمت نظرات لنزور سفارشی بفرمایید در واقع تصمیم داریم تا جملات تصویری و متن دار دلخواه شما را بصورت یک تکست کوتاه قبل از تمامی اسم هایی که شما به ما معرفی میکند در انواع مدل و طرح های مختلف طراحی و تنظیم کنیم میتوانید از موضوع امروز سایت با عنوان دوست دارم عاطفه جان برای پروفایل خود در شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده بفرمایید شاد باشید

“دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

 

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو


اسم دو نفره

عکس نوشته اسم عاطفه,طراحی از نام عاطفه