سلام در این مطلب از لنزور عکس های متن دار دخترونه ی مغرور را و اما در سال 1395 و 2017 با کفیت بالا شاهد هستید پگ کامل تصاویر با متن های خاص و خفن دخترانه و مغرور را همراه با استاتوس های ارسالی و زیبا از طرف کاربران هستند شاهد هستید به یاد داشته باشید چند ماه پیش هم به درخواست کاربران مطلبی را با همین مضمون ارسال کرده بودیم که این سری دوم و ادامه عنوان قبلی میباشد در شبکه های اجتماعی جملات تصویری و متن دار دخترانه را با همین مضمون دنبال میکنند دختر باس مغرور باشه این متن زیبابرای دخترهای عزیز...
خیلی قشنگه
تو دختر شدی نه برای در حسرت ماندن یک بوسه,,,,دختر شدی برای خلق بوسه ای از جنس ارامش.....تو دختر نشدی که همخواب ادم های بیخواب شوی,,دختر شدی که برای خواب کسی رویا شوی!..تو دختر نشدی که ,,در تنهاییت حسرت اغوشی عاشقانه را داشته باشی,,دختر شدی تا اغوشی در تنهاییه عشقت باشی!!.....نه برای چشم های هرزه ای که پاکی تو را ارزان میخرند......دختر باش و مغرور.......عروسک نباش. در دست کولی های عروسک باز....پاکی ات را ارزان نفروش به دورگردهای عروسک پرست.....ب هر کسی دل نبند..!

 

دخترانه مغرور

من... یه دختر... مغرور... و فروردینی... ام...

متن های زیبای دخترونه

من یه شهریوری ام!
یه دختر تخس و شیطون!
یه دختر مغرور و لجباز!

عکس دخترونه مغرور با جمله

من دختر مغرور مسلمانم و هر روز...جنگیست میان من و این شوق تمنا!

دانلود عکس با متن دخترانه

تو دختر شدی نه برای در حسرت ماندن یک بوسه,,,,دختر شدی برای خلق بوسه ای از جنس ارامش.....تو دختر نشدی که همخواب ادم های بیخواب شوی,,دختر شدی که برای خواب کسی رویا شوی!..تو دختر نشدی که ,,در تنهاییت حسرت اغوشی عاشقانه را داشته باشی,,دختر شدی تا اغوشی در تنهاییه عشقت باشی!!.....نه برای چشم های هرزه ای که پاکی تو را ارزان میخرند......دختر باش و مغرور.......عروسک نباش. در دست کولی های عروسک باز....پاکی ات را ارزان نفروش به دورگردهای عروسک پرست.....هر کسی لایق عاشقانه هایت نیست,,,صحبت از ارزش توست و لیاقت ادم ها......پاک باش و پاک بمان برای کسی که لایق توست,,,,......

تصاویر دخترانه غروری

ی دختر مغرور...

تصاویر جدید و شیک دخترانه غرورانه

من....دختر مغرور و خودساخته دیروز...دختری که همه از جدی و سرسخت بودنش حرف میزدند... دختری که یک دیواری بنام غرور او را حصار کشیده بود ... . امروز...شکستم ...!!!

استاتوس دخترونه مغرور

مهم نیس پشت سرم چی میگن چون اونایی رو که برام مهمن میشناسم!
بهم میگن مغرور چون اهل کارای خجالت آور نیستم!
هــــــــر کسی رو غرق محبت نمیکنم و به هـــــــر کی از راه رسید نمیگم:دوستت دارم!
همینم که هستم.عوض نمیشم!
برای من دختر بودن یعنی همین!
وگرنه جنس آشغال و ارزون تو بازار زیااااااد پیدا میشه!^_~

عکس نوشته دار دخترانه مغرور

من دخترم

یه دختر مغرور

یه دختر مهربون

ولی نه برای همه

احساساتم را برای هرکسی که از راه رسید خرج نمیکنم

 

آری

لاک میزنم

موهایم را درست میکنم

آرایش میکنم و به خودم میرسم

و تو که یک پسری تا اخر عمرت هم مرا جست و جو کنی

درکم نخواهی کرد

تا اخر عمرت هم تلاش کنی نخواهی فهمید

احساسات ظریف دخترانه ام را

اشک های پرقدرتم را

خنده های از ته دلم را

و گاه که دلم میگیرد

و ارام میگریستم

تو مرا دیوانه میخوانی

وقتی از خواننده مورد علاقه ام طرفداری میکنم مرا مسخره میکنی

وقتی یه سوسک میبینم و جیغ میزنم

مرا ضعیف میبینی

و تو نمیفهمی

نمیخواهی و درک نمیکنی

احساسات لطیف مرا

برای مشاهده عکس های جدیدتر و بیشتر روی لینک کلیک کنید

لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه (1)