آلبوم عکس های 2018 پروفایل دخترونه کلاه دار و اما گپ را در لنزور شاهد هستید بزرگترین مجموعه تصاویر برتر و بهتر تلگرام و فقط با موضوع عکس های دخترونه پروفایل کلاه دار و عینکی با تیپ های خفن و دیده نشده در شبکه های اجتماعی متن ها و تسکت های دخترانه به همراه مطالب و تصویر از چهره دختری که کلاه گپ بر سرداره و عینک و سیگار داره همچنین برخی از کاربران متن ها و استاتوس های کوتاهی را نیز برای مطالب این عنوان ارسال نموده اند

عکس دختر کلاه به سر

دختر کلاه به سر:الو عزیزم کجایی؟
پسر:نشستم رو کاناپه ماهواره میبینم
دختر کلاهی:اه لوس نشو بگو کار دارم
پسر:خونه ام منگل نشستم pmc میبینم...
دختر با کلاه گپ:من تو پارک پشت سرتم، یه کم از عشق جدیدت فاصله بگیر ...
پسر: مثلا خواستی مچ بگیری؟
دختر کلاه دار:اره
پسر: شُل مغز زنگ زدی خونه

عکس دخترانه کلاه دار

گفتم غم تو دارم......
گفتا برو خدا روزیتو یه جا دیگه بده من خودم دوست پسر دارم...
هیچی دیگه اصن یه وضی شده
تو دنیا هیچ چیز بدتر از یه دوست پسر شکاک نیست
.بیشعور انقد بهت گیر الکی میده
بالاخره مجبور میشی با اون چهار تای دیگه کات کنی.!!!!!!!!!!!!
نصیب ما که نشد نه اون چهارتاش نه حتی اون شکاکش...
‏فقط یه دختر میتونه تمام اطلاعات شخصی شما و دوست دختر سابقتون رو دونه دونه با لوس بازی بپرسه و تهش بگه "به من چه خب"!

عکس دخترانه

دختربودن ینی...مآمآن!بذارلاکام خشک شه میام!
دختربودن ینی...فهمیدن فرق زردوکدروخردلی :)
دختربودن ینی...سیاهی گونه هات بعدازگریه :)
دختربودن ینی...اخم کنی بگی اصن باهمتون قهرم :)
دختربودن ینی...جواب نمیدی دیگ؟؟باشه اصن مزاحمت نمیشم :)
دختربودن ینی...به همه ی عالم آجی گفتن :)
دختربودن ینی...وااااای نه ناخونم شکست :(
دختربودن ینی...پقی بزنی زیره گریه ولی بازم بگی خوبم :)
دختربودن ینی...سفت خودتوبغل کنی و بگی دوست دارم!
دختر بودن یعنی واییی اون لباسرو من میخوام:))
دختر بودن یعنی گریه با دوستات،شوخی با دوستات..... دختر یعنی ناز داشتن،لوس بودن
دختربودن ینی...ینی خیلی چیزا...
ینی مهربونی...صداقت...ینی خودتوبکشی بازم ته دلت راضی ب دروغ نمیشه...
اگه خیلی از دخترا دخترو نگیشونو خراب کردن...
ازته دل راضی نبودن...واین بازم دلیل به این نیست که همه ی دخترا مثه همن...
دختربودن ینی...خاص بودن,اینکه هرکدوممون تکیم..

 

عکس دخترونه فانتزی کلاهی

من ی دخترم
لوس بازیام تمومی نداره
تا ابد عاشق لواشک و پاستیل میمونم
اگه کسی و دوست داشته باشم جونمم براش میدم
همیشه جیگر بابا و عزیز مامان میمونم
با پسرای لاف زن لاس نمیزنم
با دیدن یه پسری که سیکس پک داشته باشه دست و پام شل نمیشه
رژ قرمزم و فقط واسه عشقم میزنم نه پسرای سر کوچه که منت نگاه کردناشونو بکشم
اره من یه دخترم...
دختر بودن حرمت داره
لیاقت میخواد
دختر جون اگه کسی گرفت تحویلت نگو بیا اینم تنم تقدیمت....
تو خیلی با ارزشی
ارزشتو واسه لاس زدن با پسری که فکرش اندامو تنته پایین نیار
اگه تو الماسی
اون پسر زغاله
درخششتو با یه زغال سیاه از بین نبر

دختر باکلاه اسپرت

پسر : ضعیفه !! دلمون برات تنگ شده
بود ... اومدیم زیارتت کنیم .
دختر : تو باز گفتی ضعیفه ؟!!
پسر  خوب بگم منزل چطوره ؟
دختر : واااااای .... از دست تو !!
پسر : باشه ... باشه ... ببخشید ! ویکتوریا خوبه ؟؟
دختر : اه ... :( اصلا باهات قهرم !
!پسر : باشه بابا ! تو عزیز منی . خوب شد ؟ آشتی ؟
دختر : آشتی ، راستی ... گفتی دلت چی شده بود ؟؟
پسر : آها یه کم می پیچه ...! از دیشب تا حالا
دختر : واقعا ک ....
پسر : خوب چیه ؟؟ نمیگم مریضم اصلا ... خوبه ؟
دختر : لووووووس
پسر : ضعیفه اینو بدون اگه قهر کنی ، دیگه نازکش نداری !!
دختر : تو بازم این کلمه رو گفتی ؟؟
پسر : خب تقصیره خودته !! میدونی ک من اونایی رو ک خیلی دوست دارم اذیت میکنم ...خودت هی نقطه ضعف میدی دستم !!
دختر : ای کلک !!  من از دست تو چیکار کنم ؟؟
پسر: شکر خدا دلم هم پیچ میخوره چون تو تب و تابملاقات تو بود لیلی قرن بیست و یکم من !
!دختر : چه دل قشنگی داری تو ... چقدر به سادگی دلت حسودیم میشه !!
پسر : صفای وجودت خانومم ...
دختر : می دونی ؟ دلم تنگه ... برای پیاده روی هامون ...برای سرک کشیدن تو مغازه های کتاب فروشی و ورق زدن کتابها ...برای بوی کاغذ نو . برای شونه ب شونه راه رفتن و دیدن نگاه حسرت بار بقیه !!آخه هیچ زنی که مثل مرد من نداره !!
پسر : میدونم ... میدونم .... دل منم تنگه ... برای دیدن آسمون توی چشمای تو ،برای بستنی های شاتوتی ک باهم میخوردیم ...برای خونه ای ک توی خیال ساخته بودیم و من مردش بودم ...!
دختر : یادته همیشه ب من میگفتی " خاتون " ؟؟
پسر : آره ... یادمه . آخه تو منو یاد دخترهای ابرو کمون قجری می انداختی !!
دختر : آخ ... چه روزهایی بودن ... چقدر دلم هوای دستای مردونه ات رو کرده ...وقتی توی دستام گره میخوردن ... مجنون من !!
پسر : .....
دختر : چت شده ؟؟ چرا چیزی نمیگی ؟؟
پسر : .....
دختر : نگام کن ببینم ! منو نگاه کن ..
.
پسر : ......!!
دختر : الهی من بمیرم ... چشمات چرا نمناک شده ... فدات بشم ....
پسر : خدا نکنه ... ( گریه )
دختر : چرا گریه می کنی مجنون من ... ؟!
پسر : چرا نکنم ...؟؟ ها ...؟؟!!
دختر : گریه نکن ... من دوست ندارم مرد من گریه کنه ... جلوی این همه آدم ! بخند دیگه ...زود باش بخند !
پسر : وقتی دستاتو کم دارم چه جوری بخندم ... کی اشکامو کنار بزنه که گریه نکنم ؟؟
دختر : بخند .... وگرنه منم گریه میکنماااا !!
!پسر : باشه ... باشه ... تسلیم !! گریه نمیکنم ... ولی نمیتونم بخندم .
دختر : آفرین ، حالا بگو برام کادوی ولنتاین چی خریدی ؟؟؟
پسر : تو ک میدونی من از این لوس بازیا خوشم نمیاد ...ولی امسال برات ی کادوی خوب آوردم ...
دختر : چی ؟؟؟ .... زود باش بگو دیگه ... آب از لب و لوچه ام آویزون شد ...پسر : ....
دختر : باز دوباره ساکت شدی ...؟؟
پسر : برات ....کادو ( هق هق گریه ) ...برات ی دسته گل رز ! ی شیشه گلاب ! و ی بغض طولانی آوردم ....تک عروس گورستان ....پنج شنبه ها دیگه بدون تو خیابونا صفایی نداره ...اینجا کنار خونه ابدیت میشینم و فاتحه میخونم و مرور خاطرات ن چندان دور ...امان ... خاتون من !!! تو خیلی وقته ک ....آرام بخواب بانوی کوچ کرده ی من ...آرام بخواب لیلی من ...آرام بخواب ضیفه من ...آخ !! الهی بمیرم ... ببخشید ... ببخشید !! معذرت میخوام ! غلط کردم ، دیگه نمیگم . قهر نکنیاااا !؟؟!!دیگه نگران قرص های نخورده ام...لباس اتو نکشیده ام و صورت پف کرده از بی خوابیم نباش...نگران خیره شدن مردم ب اشکهای من هم نباش !!بعد از تو دیگه مرد نیستم اگر بخندم ...

 

 

 

بینندگاه گرای لطفا روی لینک پایین کلیک نمایید
لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه لات و لوتی