و اما اینبار مجموعه عکس های پروفایل دخترونه ورزشی دانلود البوم تصاویر زیبا دخترانه ورزشی مناسب برای پروفایل اصن روایت داریم که  دختر باید ورزش کار باشه ......تکواندوووووکار  :) تصاویر متن دار و نوشته دار با کیفیت از دختری که داره روزش میکنه جهت پروفایل

دانلود عکس دخترونه

هرکی خآس شرکت کنه اینو کپی کنه:/

چآلش:

اِسم:

لقب:
سـن:

بهترین دوست:

BF:

خواننده موردعلاقه:

محل سکونَت:

از چی بدت میاد:

چه ماهی به دنیا اومدی:

اسم مورد علاقت(دختر):

اسم مورد علاقت(پسر):

ورزش مورد علاقت:

رنگ مورد علاقت:

استقلالی یا پرسپولیسی:

فیلم مورد علاقت:

تیپت:

اخلاق و برخورد:

عکس نوشته دخترانه

تشکر از همزادم
اگه اسم پسر بودم: آراد،امیرعلی
اگه اسم دختر بودم: میترا
اگه نوشیدنی بودم:خون.شیرموز
اگه ورزش بودم: بوکس
اگه میوه بودم:سیب
اگه ماشین بودم:مازراتی
اگه غذا بودم: پیتــــــزا
اگه حیوون بودم:اسب
اگه رنگ بودم:مشکی
اگه فصل بودم:زمستون
اگه ساز بودم:ویــالـون
اگه هنر بودم:طراحی
اگه گناه بودم:دروغ
اگه اعضای بدن بودم:چشم
اگه پاپ بودم: مرتضی ،مهدی
اگه رپ بودم:یاس
اگه روز بودم:چهارشنبه
کسی هم دعوت نمیکنم (╯︵╰,)(╯︵╰,)(╯︵╰,)

عکس دختر روزشکار

بعضیـــا دنبــاله اینـــن
واســـه آدم داستـــان بســازن
انگـــار داستــانای خودشـون
یـــادشون رفتـــهــ

پروفایل ورزشی

یه دختر:
نباید گوشیش زیاد دستش باشه چون دختره
نباید صدای اهنگو چه تو اتاقش چه تو ماشینش زیاد کنه چون دختره
نباید شب تو خیابون قدم بزنه چون دختره
نباید با یکم لباس راحت تر ورزش کنه چون دختره
نباید تو پارک موقع والیبال یا بدمینتون سر و صدا کنه و خوش بگذرونه چون دختره
نباید تو خیابون واسه تفریحم شده ادا در بیاره چون دختره
نباید تو گرما استین کوتاه

بپوشه و موهاشو تو هوای باز خنک کنه چون دختره
نباید با صدای بلند بخنده چون دختره
نباید تنهایی تا دیروقت بیرون باشه ️چون دختره
نباید از یکی خوشش بیادو بره سمتش چون دختره
نباید دفعه اول ابراز علاقه کنه هرچقدرم که عاشق باشه چون دختره.

نباید ️
چون دختره
چون ملت اونقد بیکارن حرف دربیارن
چون ما هنوزم درک نکردیم دخترم میتونه و لازم داره خوش باشه
چون اونقد احمقیم به پسری که با ده تا دختره هیچی نمیگیم ..ولی منتظریم یه دختر یه ذره بیاد سمت پسرا تافوری بگیم طرف هرزس چون هنوز این جماعت نفهمیدن دختر هم دل داره

عکس دختر ورزشکار پروفایلی

کاربر محترم برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک پایین کلیک کنید
لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه سنگین