کمی متفاوت تر ببینید اینبار عکس های پروفایل دخترونه عینکی را در یک مجموعه تصاویر کامل و با کیفیت بالا و عالی دانلود گالری تصاویر زیبا و جدید دخترانه باموضوع عینکی  ‏عینکی ها یک حُسنی دارند وقتی حوصله بقیه رو ندارن عینکشونو بر میدارن

عکس دخترانه

از معلم بهداشت اول دبستانم متنفر بودم
بیچاره تشخیص داد چشام ضعیفه و خلاصه عینکی شدم
چقدر بد بودم باهاش کم مونده بود بزنمش
هر وقت عینکم میشکست چه فحشایی که بهش نمی دادم
امید وارم تا زندم ببینمش حلالیت بگیرم
بچه بودم دیگه :)

تصاویر دخترونه

همراه خبر بدی که دادم یه خبر عجیب هم بهتون می گم من توم یه کانال دیگه این فیلمو می بقینم ولیث زبونشو نمی فهمم اونجا مادهوبالا عینکی شده و این پسرم که تو این عکس پشت ایستاده هم میاغد تو فیلم و نمی دونم RKهم یه جورایی دیوونه می شه اگه فردا قسمت آخرش باشه پس این اتفاقا چجوری می افته؟ الان یه عکی دیگه هم می ذارم اونجا مادهوبالا عینکی هست.

دختر عینکی

بگذار همه تا میتوانند نقاب بزنند
بگذار همه تا میتوانند خودشان را ویترینی کنند
بگذار همه تا میتوانند،
معامــــــــله کنند..
عشوه بفروشند؛
نگآه بخرند..
شرافتــ بفروشند؛
آزادی بخرند..
اصلا بگذار مسخره کنند
بگذار بخندند
بگذار ...
اما من؛
می خواهم عینکی بخرم
که دنیایم را جـور دیـــــگری نشانم دهد..
که بعضی از صحنه های فیلم روزگار را نبینم..
عینکی میخواهم سیـــاهــــ
تا بلکه دنیایم را سفـــــــــید ببینم...

.... عینکــی باید شد انگار

عکسهای دخترونه

به زنان عینکی
توجه بیشتری نشان دهید
نه به این خاطر که
زنان با عینک زیباترند، نه!
به این خاطر که
احتمالا
آنها در زندگی شان
کمی بیشتر
گریه کرده اند.

دختر عینکی

از جمله کمبود های زندگی عینکی ها اینه که هیچوقت نمی تونن هوای بارونی رو با وضوح بالا ببینن
کاش برای عینک شیشه پاک کن اختراع می کردن....

عکس پروفایل دختر

کاربر عزیز برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک پایین کلیک کنید

لنزور (2)

مجموعه عکس های نقاشی شده دخترونه برای پروفایل