دانلود عکس پروفایل دخترونه پرانرژی و سرحال آلبوم تصاویر متن و جالب دخترانه مناسب برای وضعین دخملونه در شبکه های اجتماعی فقط با موضوع پر انرژی

 

بلند شدیم براشون دست زدیم..نگاهم افتاد به پسری که پشت من بود..این چقدر شبیه اون پسرست که تو فرودگاه و پارک دیدمش نکنه..چشام گرد شده بود انگار ذهنمو خونده وبد سرشو به علامت مثبت تکون داد...یا خدا...

دانلود تصاویر دخترونه

رفتن روی سن..یکم حرف زدن و جایزشونو بهشون دادن..تی تی اس اومده بود..جای گروه اصلیشون...عوق تیپاشون تو حلقم توصیف نمیکنم فقط بگم کلی جینگیلی منگولی داشت...اوهوم...
مجریه گفت:بهترین گروه دختر...
مکث کرد و گفت:سایه

عکس دخترونه انرژی

رفتم تو شوک..باورم نمیشد..توقع داشتم 3 یا چهارم بشیم ته تهش دوم...قابل درک برام نبود...دیدم هم هبلند شدن دست زدن برامون...زمین رو نگاه کردم بعد جمعیت فنهارو که داشتن جیغ میزدن....کم مونده بود از خوشحالی پس بیفتم...خندیدم بلند شدیم خیلی خانوم رفتیم روی سن..جایزه رو گرفتم...یکم براشون حرف زدم خیلی کم در حد دو یا سه جمله....رفتیم برا کنسرت..هنوز تو شوک بودم..باید اهنگای bad boys , we are ine رو اجرا میکردیم..خودمو جمع و جورکردم...خیلی استرس داشتم ولی بلاخه اعتماد به نفسمو به دست اوردم...یه لباس استین کوتاه نیم تنه که روش اسمامونو نوشته بود با یه شلوارک لی روشن پوشیدیم ...میکروفونامونو وصل کردیم به گوشمونو رفتیم سر صحنه...اجرامون عالی بود همه ی بچه ها پر انرژی و خستگی ناپذیر...بعد کنسرت رفتیم پشت صحنه لباسامونو پوشیدیم...خداروشکر چیزیم خراب نشده بود...کتمو گذاشتم تو کیفم و رفتیم نشستیم دور میزمون....مجری گفت:خب...این هم از اجرای فوق العاده ی گروه دختران خوب...خب میرسیم به تک خوان ها...نفر اول......خانوم آرمینا..

عکس های دخترانه

میخواستم جیغ بزنم از خوشحالی....میدونستم اول میشم..
مجری:نفر دوم خانم کیم هیونا...نفر سوم خانوم کیم ته یون...
سه تایی رفتیم رو سن جایزه هامونو دادن...یکم حرف زدیم و نوبت کنسرتم شد..خدایا به امید خودت..کیفمو گذشاتم رو میز آرایش و از پله ها رفتم بالا...بالای سن بود نشستم روی یه ستاره که وسطش یه صندلی بود..بالای ستاره اسممو به بزرگ نوشته بودنو و آخر A اشو یه ستاره کشیدن....
ستاره کم کم رفت پائین و جوری که معلوم شدم اهنگ OUT OF THE WOODS با اهنگ STORY MY LIFE ام رو خوندم....موقعی که اخرش میشد و یهو جوش زیاد میشد چراغای پشت سرم نورشون زیاد میشد و رنگ تغییر میدادن.....
بعد جشنواره روی فرش قرمز عکس ازمون انداختن....جامم توی دستم بود و اون یکی جامه دسته کیا بود.....با چانیول و تیفانی و هیونا و یوری عکس انداختم...یه عکس سلفی تکی هم انداختم که جایزه تو دستم بود....
سوار ماشینم شدم......
1 سال بعد.....

عکس دختر

از یه برنامه ی مصاحبه ای زنگ زدن گفتن امروز دو ساعت دیگه باید اونجا باشم واسه مصاحبه-_-استرس استرس کشتم-_-
1 ساعتش که رفت به باد... سریع یه دوش گرفتم اومدم بیرون...موهامو از دو طرف بافتم ریختم رو شونه هام...موهامو بنفش کردم دلتون آب...از اون بنفش خوشرنگا...خیلی به صورتم میاد...خب ریختمم که گل چیزی نمیخواد...یه شلوار لی روشن پوشیدم با یه پیرهن استین کوتاه سفید تا زیر باسنم...یه کت نیمتنه لی همرنگ شلوارمم از روش...چه خوشمل شدم یه کتونی سفید هم پوشیدم...
....
مجری:سلام
من:سلام و عرض خسته نباشید خدمت حضار محترم و بینندگان عزیز..

کاربر محترم برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک پایین کلیک کنید

لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه ورزشی