علاقه زیاد کاربران به عکس های پروفایل دخترونه رپری و (رپ) در مطالب و استاتوس های قبلی قابل توجه میباشد که در این مطلب از لنزور آلبوم تصاویر زیبا و متن دار جالب و فقط با موضع عکس های پروفایل دخترانه رپ با کیفیت بالا و خومب ارسال میشود که میتوانید برای آواتار خود در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده نمایید

دخترانه

سلامتی دختری که وقتی میخواد بره بیرون حاضر شدنش ۵ دقیقه بیشتر طول نمیکشه! مانتوی سادشو میپوشه،شلوارشو پاش میکنه،مقنعشم میکشه روسرش! به صورتش چیزی نمیماله چون خدا صورتشو آرایش کرده! کولشو که دوساله خریدش میندازه رو دوشش! کفشاشیه آلستارش که عاشقشونه میپوشه! هنذفری رو میذاره تو گوشش و به موسیقی رپ تندش گوش میده! به سلامتی همین دختر که اصلا براش مهم نیست پسرا از تیپش خوششون میاد یا نه! به پشت سرش نگاه نمیکنه چون براش مهم نیست کسی دنبالشه یا نه! به سلامتی همین دختر که از نگاه هرزه و جلب توجه متنفره! بزن به سلامتیش...

رپ

1-اگه اسم دختر بودم:هانیه:)
2-اگه پسر بودم:احسان:)
3-اگه اسم نوشیدنی بودم:آیس پک(اونقدرا هم نوشیدنی نی خخ)
4-اگه ورزش بودم:فوتبال
5-اگه میوه بودم:گوجه سبز عقچم*_*
6-اگه ماشین بودم :فراری
7-اگه غذا بودم:پیتزا،فلافل
8-اگه حیوون بودم:خر خودتی:/خخخ
9-اگه رنگ بودم:آبی اناری*___*
10-اگه فصل بودم:پاییز
11-اگه ساز بودم:پیانو
12-اگه هنر بودم:موسیقی،عکاسی

کلاه رپری
13-اگه گناه بودم:برو باو:-/
۱۴-اگه اعضای بدن بودم:مغز:)
15-اگه پاپ میخوندم: :|
16-اگه رپ میخوندم:گرلز جنریشن:)
17-اگه روز هفته بودم:چهارشنبه
18-اگه مخدر بودم:گمشو:-|
19-دوس داری بچت چه شکلی باشه: قیافش به من بره اخلاقش به باباش

رپری

مابهش میگیم پدررپ شمابگو هیچکس
مابهش میگیم اعتباررپ شمابگو بهرام
مابهش میگیم امام رپ شمابگوحصین
مابهش میگیم مردتنهای رپ و7خط شمابگو سورنا
مابهش میگیم مردبزرگ شمابگو یاس
مابهش میگیم حس ارامش شمابگو صادق
مابهش میگیم گنگسترشمابگو ویلسون
مابهش میگیم شاه تهران شمابگو پیشرو
مابهش میگیم خدای ایهام شمابگو فدایی
مابهش میگیم عموسهراب شمابگو ام_جی
مابهش میگیم ملکه رپ شمابگو سوگند
مابهش میگیم ارباب معناشمابگو عرفان
مابهش میگیم لش شما بگو خلسه
مابهش میگیم فازلاتی شمابگو قاف
مابهش میگیم دختر رپ شمابگو جاستینا
مابهش میگیم پسرباادب شمابگو سیجل
مابهش میگیم اقای صدا شمابگو هیدن
مابهش میگیم احساس شمابگو دایان
مابهش میگیم شاهزاده رپ شمابگو لیتو
مابهش میگیم استعدادشمابگو شایع
مابهش میگیم ته رفاقت شمابگو تهی
مابهش میگیم شاعر فضایی شمابگو پایا
مابهش میگیم پادشاه بیت شمابگو مهدیار
ما بهش میگیم قصه عشق و خیانت شما بگو 2afm
ما بهش میگیم قلندر شما بگو النور
مابهش میگیم زندگی
شما بهش بگو #رپ

تصاویر دخترانه

میتونم از تون درخواست کنم تو پستاتون از اینجور عکسا بزارید
به اینا میگن دختر شیطون
من احتیاج دارم لطفا بزارید خواهش می کنم
دخترا با کلاه رپری باشن
خواهش بزارید

تیپ رپری

کاربر عزیز برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک پایین کلیک کنید

لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه رفاقتی