تا به حال دیده و ارسال نشده بود عکس پروفایل دخترونه با موضوع مذهبی,اینبار در لنزور شاهد آلبوم تصاویر زیبا و متن دار دخترانه مدهبی هستید عکس نوشته های دخملونه ناب و مدهبی مناسب برای پروفایل شبکه های اجتماعی تلگرام ویسگون و....باز هم تکست های معروف و محبوب ارسالی کاربران با مضمون دخملونه و مذهبی واسه پروفایلم

دختر مذهبی

من حق دارم ایام فاطمیه لباس مشکی تنم کنم (حتی تابستون)
و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!
((من یک دختر مذهبی هستم …))

دختر مذهبی
من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم
و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!
(( من یک دختر مذهبی هستم …))

دخترانه مذهبی
من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم
و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!
(( من یک دختر مذهبی هستم …))


من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه گلزار بروم
و کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان پیدا کرد!
(( من یک دختر مذهبی هستم …))

دخملونه
من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی
و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم
و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!
((من یک دختر مذهبی هستم …))

دخترانه
من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم
و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا
و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!
((من یک دختر مذهبی هستم …))


من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و.. مداحی حاج مجید بنی فاطمه گوش بدم
و حق دارم وقتی راه میروم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه
و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!
((من یک دختر مذهبی هستم …))

کاربر عزیز برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک پایین کلیک کنید

لنزور (2)

عکس پروفایل دخترونه رپ (رپری)