یک مطلب خاص و زیبا با موضوع عکس نوشته ی فروزان جونم دوستت دارم که میتوانید به عنوان یک هدیه مجازی به دوستان خود تقدیم کنید دقت داشته باشید عکس پروفایل دوستت دارم برای هر اسمی که مد نظر شماست توسط سایت لنزور در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی خواهد شد فقط کافیست در قسمت نظرات سایت اسم مورد نظر خود را درخواست نمایید اینبار البوم تصاویر عاشقانه و تقدیمی فقط برای اسم فروزان

همیشه دوستدارانم و عزیزانی که دوستشان دارم را در ذهنم خوشبخت به تصویر میکشم
دوست دارم عشقم نفسم

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم

فروزان من دوستت دارم

لذت دنیا

داشتن کسى ست

که دوست داشتن را بلد است

به همین سادگى …!

فروزان جان دوستت دارم

doset darm

برای سفارش طراحی به آیدی زیر پیام دهید

https://telegram.me/trahiasm

برای مشاهده ی ادامه همین مطلب روی لینک پایین کلیک کنید

عکس نوشته ای اسم فروزان