سلام بر همراهان عزیز سایت لنزور امروز براتون سری جدید دل نوشته های تنهایی و غمگین رو آماده کردم  با ما همراه باشیـــــد .

 

عکس نوشته در مورد تنهایی و جدایی برای پروفایل (1)

وقتـــی دو نفـــر از هـــم جـــدا میشـــن
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ؛ چون به قلب همدیگه زخم زدن !
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ؛ چون زمانی همو دوستـــ داشتن
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن !

+++++++++++++++++++++++

یه وقتایی باید رفت...!اونم با پای خودت...!

باید جات تو زندگی بعضیا خالی کنی...!

درسته تو شلوغیاشون متوجه نمیشن چی میشه..!

ولی بدون...یه روزی...

یه جایی...بدجوری یادت می افتن که دیگه دیر شده...

++++++++++++++++++++++++

باید کسی را پیدا کنمکه دوستم داشته باشد!

آنقدر که یکى از این شب هاى لعنتى،آغوشش را براى من و یک دنیا خستگىام بگشاید…

هیچ نگوید…هیچ نپرسد…فقط مرا در آغوش بگیرد…

بعد همانجا بمیرم…

تا نبینم روزهای آینده را…روزهایى که دروغ می گوید!!!

روزهایى که دیگر دوستم ندارد!!!

روزهایى که دیگر مرا در آغوش نمیگیرد!!!

روزهایى که عاشق دیگرى مىشود....

+++++++++++++++++++++++++++

عکس نوشته در مورد تنهایی و جدایی برای پروفایل (3)

گاهی زانوهایت
می شود تمام دنیایی که داری !
آنها را در آغوش می کشی
و فقط اینگونه می شود
تنهایی را تاب آورد
با یک آغوش خیالی . . .

++++++++++++++++++

رفتم
نخواست که بمونم
صدایم نکرد
نگفت : نرو، برگرد !
و من رفتم !
رفتم به سوی تنهایی
و انتظار شنیدن صدای او
که بگوید دوستت دارم برگرد

+++++++++++++++

You thought in your mind off everything was done with the letter?
Have you thought was too Chyzarv cut with a knife?
Heh
Ina cheer ourselves Mahast
Was destroyed love?
no never …
Love is not easy to always remember, and always sit your heart
If true love is forever
Like love of family
Maybe someone bring Josh
Maybe after a bad fake happiness
Maybe…
But you know
You mean it
He did not give anybody FAQs
Some things are not done with
Also are not repeatable
But you let yourself be fooled
That's because you're slow ...

+++++++++++++++++++++++++++

Where the moment you commit
That wherever I was to tell the
Instead of living after I was madness
Do not forsaking easy
I can not do
If you ask me, the

I do not know it right

++++++++++++++