آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت تنها بهونه زندگیم

سالروز طلوع زندگیت مبارک !

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 

آذر ماهی ام

جشن کوچکی در دم بر پاست، چون امروز

روز تولد توست کاش روزی تو هم تولد حضور تو در قلبم را جشن بگیرم

جشنی با شکوه و بزرگ تولدت مبارک..!

عکس نوشته های اذر ماهیا

یه کیک خیلی خوش طعم/با چندتا شمع روشن

یکی به نیت تو/یکی ازطرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم/به خاطر وجودت به افتخار بودن..!

 

امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد،هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی. امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست..!

 

لا به لای گل سرخ.در میان کوچه سبز خیال شادیت حس قشنگیست که من میطلبم. تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را..!

عکس نوشته های اذر ماهیا

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ

از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبی ست . .!