انتخاب متن تبریک تولد برادر زیبا و جذاب برای همه ما از اهمیت زیاید برخوردار است و اغلب ترجیح می دهیم زیباترین تبریک تولد را برای برادر و دیگر اعضا خانواده انتخاب نماییم.مجموعه ایی زیبا و خواندنی از انواععکس نوشته های جدید در رابطه با تبریک تولد برادر را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مطالعه آنها می توانید زیباترین جمله را رای بیان تبریک تولد به برادر انتخاب نمایید.

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

تولدت مبارک داداش خوبم

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

 

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی ام باد برادر مهربانم

داداش جونم تولدت مبارک

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

داداش خوبم تولدت مبارک

 

تولدت مبارک داداش خوبم

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تولد مبارک برادر عزیزم